Imballaggio

RUNPING fabrica prudutti di imballaggio speciale in una gamma assai larga.I prudutti imballati o micca imballati sò trasportati da questi sistemi.Pudete aduprà in i zoni industriali pesanti o in u cummerciu più chjucu.

A più forte specialità di plastica hè ottene una prutezzione putente.Inoltre, i sistemi sò reutilizabili è stampabili.Per via di a resistenza à l'impattu, i cuntenituri è i sistemi di imballaggio sò veramente forti.U containeru RUNPING hè un contenitore ideale di metru cubicu chì incorpora un rivestimentu di bordu cù una basa di pallet di plastica termoformata è una tapa.

I sistemi di manipulazione di metalli di bulk bin ponu esse pensati per adattà à i bisogni di i clienti.

vantaghji spiciali;

- Cuncepisce una scatula di fondu di serratura automatica persunalizata chì risponde à i vostri requisiti dimensionali, di carica è di stacking.
- Produce campioni di a scatula per pruvà in cundizioni operative esistenti.
- Eseguite l'analisi di i costi per i mudelli di compra esistenti è l'analisi di risparmiu da a cunversione.
- Generate un analisi di quantità di scatula di ottimisazione.
- Sviluppà prugrammi finanziarii persunalizati per risponde à i vostri bisogni di bilanciu.

I separatori di plastica ondulati anu vantaghji per i fabricatori in u settore tessili.Sò usati per imballà cum'è separatori di bobbin gap à u stessu tempu mantenenu i prudutti in sicuru durante u so trasportu.Cumu sò durable è ligeri, ponu esse usatu parechje volte.

ESD (scarica elettrostatica) hè una foglia corrugata a doppia parete fabbricata da copolimeru d'impattu di polipropilene.Questa foglia ESD hè unica per via di l'incorporazione di una qualità speciale di carbone neru in a matrice polimerica durante a produzzione.Questu cambia significativamente e caratteristiche elettriche di u fogliu.

In generale, ponu esse aduprati induve ci hè un periculu elettrostaticu.

Inoltre, a scatula chì hè fatta da foglia di polipropilene ESD, pò esse stampata cum'è vulete.

L'integrazione à un gradu speciale durante a produzzione di carbone neru à a forma principale plurale face chì a tecnulugia ESD sia unica.Sta variazione impurtante cambia u caratteru elettricu di u fogliu.


Tempu di Postu: 12-Jan-2022